Lunchlådor

Mitt studentliv kretsar mycket runt mat känns det som. Vad passar bra i lunchlådor? Vad kan man äta kallt så man slipper köa vid micron? Vad har jag råd med denna månad? Allt detta är ju ändå saker som kräver att man funderar och planerar sin diet. Jag personligen tar ju heller inget studielån så min budget brukar vara snäppet tightare än många andras. Därför har jag blivit lite av en expert på matlådor. Bäst brukar pajer, sallader och olika gratänger eller lasanger vara. Allt ihoprört med sås och allt. Då blir det inte tort när man micrar. Imorgon blir det dock en riktig favorit. Pankakor, kalla med hemmagjort äppelmos, Kommer bli toppen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0