Ojoj vad tiden går...

Då är det ganska exakt 2 månader sedan jag skrev något senast. Gick sådär med att uppdatera min sommar. Hände för mycket med nollning och skolstart och allt. Ska försöka ta tag i det hela igen. Är ju ingen storbloggare utan bloggar när andan faller på. Lite som resten av min familj. Vi gillar inte att ha sktiva bloggar, det är ju ingen sport.
 
Som jag sa var det ju nollning i slutet av augusti början av september. Det brukar vara en skojig process det där men i år vet jag inte. Jo det var kul, men inte alls lika kul som förra året. Inte i närheten ens. Berodde nog mycket på allt för höga förväntningar. Men lite skoj var det. Tillräckligt för att jag ska göra det igen nästa år.
 
Sedan har ju skolan rullat på och vardagen smugit sig in. Läser Kreativ matematik nu och det är ganska så skoj. Vi får massor av didaktiska exempel och så. Känner mig mycket säkrare på matten en på svenskan. Känns lättare på något vis...
 
Avslutningsvis vill jag hälsa mormor och morfar välkomna till den bloggläsande kretsen! Vet inte hur ofta ni läser men, Hej på er. Kul att ni läser här ibland...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0