Cosmic love

Denna helg fick jag två soliga dagar i Göteborg. Fantastiskt fina Göteborg. Gårdagen spenderades med Jonas mamma och mormor så att de fick gjort allt de ville i Göteborg innan det var dags för konsert med Tongångarna. Tongångarna är orkestern som Jonas spelar i nu. De är okej, ine den bästa orkestern jag hört men denna gång var de bättre än förra gången så nästa gång kanske de till och med är riktigt bra. Efter konserten åt vi middag innan Jonas mamma och mormor skulle ta tåget hem och jag och Jonas passade på att ta en prommenad hem till gammlestaden från centrum. Skönt att få den egentiden bara vi. Har inte varit mycket egentid denna helg men den har varit toppen ändå.
 
Idag har vi haft en hög med vänner över i Jonas lilla 20kvm lägenhet. Det har gjorts egna pastaknyten med mycket god fyllning. Sådär gott så en höll på att dö lite grann. Efter pastan åt vi glass med varma hallon. Jag är fortfarande så mätt att jag nästan dör. Det var så trevligt och mysigt och roligt och underbart. En känner sig så full av energi och lycka efter en hel helg full med kärlek och fina vänner. Nu är jag helt laddad för sista veckan på praktiken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0