We belong together

En till solig dag. I och för sig bara en solig eftermiddag men jag tar vad jag kan få. Är så himla trött på kyla och vinter. Jag önskar mig sommar och 20 grader varmt och sol året om. Snö och kallt är verkligen inte min grej.
 
Idag har jag börjat sista veckan på praktiken. Känns lite vemodigt att jag snart måste säga hejdå till kidsen och skolan för jag trivs trots allt ganska bra där. Just nu känner jag mig dock extremt peppad på att bli klar och få börja jobba. Så himla skönt ska det bli. Jag gillar tanken på att få ha en egen klass med allt vad det innebär. Till sommaren är det bara 1 år kvar innan det är dags. Läskigt men roligt på samma gång. Känns som om jag längtar ihjäl mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0