2011-08-02

Nu har jag 5 pass kvar på Onkel Enkel, sen är det slut på jobb och dags att verkligen ta tag i packandet av lägenheten. Så skönt att få vara lite ledig och fixa innan vi ska flytta samtidigt som jag fortfarande inte vill packa. Nu börjar det bli dags att beställa släp också. Man kan inte göra det tidigare än två veckor innan man ska ha släpet och dyrt är det men jag har inte hittat några konkurrenter till Thule ved gäller enkelvägssläp så det är bara bita ihop antar jag.

Förutom jobb och flytt händer inte mycket i livet nu. Min syster kommer på besök imorogon och stannar till Lördag och på Torsdag ska jag och Jonas på The Ark konsert på Sofiero slott. Ska bli så roligt. Men det är vad som händer just nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0