2011-08-21

Ojoj vad tiden har gått. Tycker dock att jag är ursäktad en blogg-paus med tanke på flytten. Nu är jag dock på plats i Karlstad och jag kan säga att fint bor jag. Har dock inte packat upp och fått undan lådorna än så bilder på mitt nya boende kommer senare. Igår regnade det mest hela dagen så jag och Jonas for till Willys och handlade och packade upp det nödvändigaste. Insåg även att kylen och frysen inte funkar så fick ställa all inhandlad mat i gemensamhetsköket. Tur att ett sådant finns ändå.

Idag har vi upptäckt skogarna runt där jag bor och blivit informerade om något som heter Friska Karlstad som jag ska kolla upp. Ska tydligen vara någon form av "orientering" fast man prommenerar omkring till olika kontroller när man känner för det och inget går på tid. Men på så sätt kan man lära känna Karlstad lite och det kan ju vara trevligt för en nyinflyttad.

Tog även en sväng på Ica och köpte fika att inte på min balkong. Till på köpet fick jag en inflyttningspresent. Typ världens finaste diskborste :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0