2011-06-05...2

Hemma igen efter andra arbetspasset. Käns skönt att fått jobba lite idag. Vara ute och träffa folk. Sen hjälper det ju att jag har så trevliga bossar som till och med skickade med ett litet matpaket hem så jag skule ha till lunch imorgon. Att paketet inehöll lunch för de kommande 3 dagarna behöver vi ju inte andas högt om.

Gick bra idag, var lugnt och trevligt. Inga insidenter mer än att Bosse försvann en stund för att testa hur jag klarade mig ensam i köket. Kan säga att jag klarade mig bra med disken i ena handen och en äppelpaj med vaniljglass i den andra. Inte alls dumt att jobba i köket på hotel kan jag säga.

Nu ska jag bara vänta på att sambon ska komma hem så jag kan få träffa honom lite idag med. Har ju knappt gjort det och igår sov jag när han kom hem. Kommer inte bli mycket av med sälskap här hemma i sommar under de dagar vi jobbar.

Idag bestämde jag även mig för att lägga in en ny kategori här i bloggen. Hard work work heter den så där kommer mina inlägg om jobbet ligga i fortsättningen.

Kommentarer

Postat av: Anneli

Så bra att du trivs med jobbet! Härligt att du även bakar bröd, inget slår doften av nybakat! Ha det gott!

2011-06-06 @ 19:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0