Göteborg <3

Den här helgen spenderar jag i Göteborg hos den där underbara pojkvännen jag har. Inte alls fel om ni frågar mig. Än så länge har vi hunnit göra så där lagom mycket man ska göra på helger. Som när jag kom igår gick vi till Bio Roy och såg några kortfilmer eftersom det var kulturnatt i Göteborg. Så där lagom underhållande var filmerna men det är ju alltid roligt att göra sådana där spontana saker. Idag tog vi lång frukost och sen bar det av till Willys för att handla helgens mat. När vi kom hem igen var det dags att laga mat och nu ska jag snart iväg och lyssna när Jonas har konsert. Ska bli så roligt och eftersom jag inte kan gå på brassbands SM så käns det extra viktigt att gå på den här konserten.

Självklart har jag hunnit med lite pluggande idag också. Vore ju inte en högskolestudent annars. Är dock än så länge förvånad över det relativt låga studietempot. Förväntar mig dock en ökad arbetsbörda inom kort. Har ju ett formativt seminarie på måndag där jag ska få veta om jag tolkat uppgiften rätt. Har jag inte det så måste jag ju göra om allt jag gjort hittils. Ska bli intressant.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0