Anna blekfis rapporterar

Då har jag framme och har varit på ön i lite mer än ett dygn. Här är varmt på dagarna, idag tror jag den varit 25 grader i skuggan typ. Lite varmare än hemma i Sverige. Solen skiner och molnen jag sett går att räkna på en hand. Har det ganska glasigt alltså.

Gårdagen bjöd på en buss tur från flygplatsen till Ska Augustin där jag ska bo under veckan. Tog en stund men var väldigt smidigt att ta kollektivtrafiken här. Väl framme möttes jag så en hemmalagad lunch som har väldigt god. Sedan promenerade vi till skandinaviska kyrkan som ligger typ 3,5km bort på playa del ingles. Där underhölls vi med hela kyrkan sjunger. Sen bar det av hem till the macka och sängen. Var länge sedan jag var så trött senast.

Idag har vi tagit en långprommenad i öknen och tittat på en fyr. Sammanlagt och 8km cykel tur och typ 1,5mils promenad. Är kort och gott trött idag igen. Ett litet dopp i poolen har vi också hunnit med.

Kommentarer

Postat av: Kristina Olsson

Min lillasyster Oliwia jobbar i just Playa del Ingles... =)

2012-01-06 @ 10:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0