2010-11-09

Silken dag det har varit idag. Har varit på moskén i Malmö på studiebesök. Så himla fin var den och han som guidade (stavning?) var jättetrevlig och lite vimsig. Ny fina mattor hade de som var mysiga att gå på.

Resten av dagen har spenderats i Malmö. Har käkat kebab och så också. Och gått i massa affärer och Lisa har köpt massa saker till fiksfesten. Mycket mysigt kommer det bli. Kollade även in lite vad man skulle kunna ge bort i julklapp och hittade kanske en till Jonas mamma. Har iallafall en idé om vad det kommer bli. Kan ju inte skriva det här dock, det vore ju rätt dumt ;p.

Sedan var det strul med tåget hem så vi kom hem typ 40/50min senare än vad vi borde gjort så vi tänkte kolla hur bra skånetrafikens resegaranti fungerar. Hem kom vi ju iallafall så det var ju bra.

Har haft huvudvärk hela dagen också men den bröt ut i en grym mördar variant när vi kom hem så min gulliga sambo kilade ner till Ica och handlade alvedon till mig. Nu känns huvudet bättre och här sitter vi vid varsin dator och dricker the :)





Btw, har jag nämnt att jag klippte av mig håret på lovet??

Kommentarer

Postat av: J

Du är så snygg i håret! /Hotellverksamheten på Sigurdkochsgatan i Fkp

2010-11-09 @ 20:20:07
URL: http://josselinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0