2011-01-30

Snart ar Januari over och har sitter jag i Bangalore. Kanns fett nice aven om man saknar alla dar hemma en del.

Hander sa mycket att jag inte vet var jag ska borja. Idag har vi varit och sett Dalai Lama halla foredrag och imorgon ska vi kanske kolla in en safaripark. Ska bli roligt. Var trakigt att lamna Mitraniketan och alla trevliga manniskor dar men kanske kan aka illbaka och volentararbeta lite nagon dag. Det vore toppen.

Just nu ser jag mest fram emot att vi ska ta oss till Varanasi och komma igang med faltarbetena. Ar sa sugen pa att spela tablas och jag hoppas verkligen att jag ska fa mojlighet att kopa och skicka hem ett par. Vore kul att ha och kunna halla de nya kunsaperna vid liv. Finns sa mycket att lara sig och jag vill kunna visa hemma vad jag lart mig.

Under tiden har i Bangalore har vi forutom det jag redan namnt, plannerat en dagsresa till Mysore och en shopping dag, sen ar det dags att dra till Delhi. Nasta sondag landar vi i Varanasi. Har fatt ett namn pa ett hote och en ghat som ligger nara dar jag ska ta lektioner nu ocksa sa det kanns bra. Hoppas jag inte blir blst bara uta att allt ar som det ska. Ar ite nervos for det dar.

Min ficklampa har lagt av ocksa och i Varanasi ar det tydligen massa stromavbrott sa det kommer bli spannade. Hoppas kunna kopa en ny dar. Far se...

Jaja, tills nasta gang. Ha det toppen i Sverige sa ses vi i April!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0