2011-07-22

Då sitter man här på fredagseftermiddagen med vrickad fot och ett trytande chokladförråd. Inte världens bästa fredag med andra ord men Jag ska nog överleva detta också. Har ju ett par böcker att läsa innan jag ska börja på högskolan. Har ju tänkt mig att jag ska ha plöjt igenom alla mina och Jonas skönlitterära böcker tills dess. allra helst innan vi ska bli särbos. Sen har jag ju nästan 2 säsonger av Mad Men kvar också. Men lite trist känns det att foten ömmar och besvärar mig.

Har idag också fått fixat med mitt hyreskontrakt för lägenheten i Karlstad. Fick ett häromdagen som skulle vara tillbaka skickat till kbab på måndag. Inga problem så långt. Men kontraktet var fel. Hyran stämde inte och saker jag ville skulle stå i kontraktet stod inte. Idag fick jag tag i dem och ett nytt kontrakt är på väg till mig. Känns skönt.

Nu väntar en nästan ledig helg. Ska bara jobba lite imorgon kväll men annars är jag ledig. Sen börjar nästa 12dagars period innan nästa helg. Kommer verkligen behöva den där veckan i Karlstad att sova och vila på om jag ska orka med livet i höst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0