2011-05-02

Maj månad har startat. På självaste första maj gjorde jag inte särskilt mycket. Städade toalett och sovrum. På eftermiddagen/kvällen så var jag på skolan och bakade en choklad-pankakstårta. Inte alls dumt om jga får säga det själv. Mycket hallonsylt blev det.

Idag har jag varit i skolan igen. Den här veckan verkar det inte hända så mycket heller. Imorgon ska jag ha handledning på min fältarbetsuppsats, som jag ägnat förmiddagen idag åt att skriva på. Känns mest rörigt just nu och som att jag bara får ur mig en massa saker men tror att jag kan få ordning på det hela så småningom. Vet dock inte alls om jag är på rätt spår så jag får väl kolla med Jens imorgon innan jag fortsätter.

På onsdag ska vi in till Lund på eftermiddagen och gå på ett seminarie om Forest rights in India. Blir nog toppen tror jag. Verkar väldigt intressant. Annars är det inte så mycket spännande plannerat denna vecka. Ska jobba i helgen samt åka in till Malmö och leta efter en konfirmationspresent till Lillstrumpa. Har verkligen ingen aning om vad vi ska ge henne men det löser sig nog...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0