Ett par veckor med familjen

Dagen efter Putte i Parken sov jag i stort sett hela dagen. Tänk vad trött man kan bli av två veckors festivalande. Jag fick dock bara en dagsvila innan det var dags för nästa resa. Denna gångne var det familjen som skulle få sig ett besök.

Jag hade planerat att jag skulle hjälpa Putte med att måla staket och klippa gräset, men under mina två veckor hemma regnade det i stort sett varje dag. Därför blev det inget målande eller gräsklippande. Istället slappade jag och umgicks med mamma. Fikade med en vän. Umgicks lite mer med hela familjen. Hjälpte Putte med bilproblem. Och tillslut kom vi fram till veckan min familj skulle åka på semester och jag skulle följa med för första gången på typ 6år.

Resan gick till Örlen utanför Tibro. Första dagen på semestern var en söndag och då gjorde vi ingenting. Slappade och slappade. Mamma hade blivit sjuk. Dag 2 blev jag också sjuk men vi trotsade sjukdomen och begav oss till Lidköping för att gå på stan. Dag 3 var vi inne i Tibro och fikade och shoppade. Dag 4 och 5 slappade vi och Jonas kom ut för att spendera de sista dagarna av semestern med oss. Sedan bar det av hem. All in all var semestern trevlig och skojig, trots sjukdom och trötthet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0