Ingen vanlig dag

Nä, idag är ingen vanlig dag för idag är det en stor VILODAG! Har haft en super kul, knasig, intrigfylld och spännande midsommar tillsammans med familjen Gustavsson med vänner. Fick bo på landet, äta god mat, förlora i kortspel tretusen gånger och leka lekar. Tävlingen var spännande och allergin var svår. Astman slog till värre än på länge när tävlingsinstinkten slog till. Trots allt detta vann inte mitt lag. Men roligt det hade jag. Tyvärr hann jag inte ta några bilder så ni får helt enkelt använda fantasin!

Men idag blir det då vilodag för imorgon ska det tvättas och packas för att sedan påbörja the epic trip to Kiruna! Jag, Sanna, 21h tågresa och sedan blir det sommarens första festival. Skoj, skoj, skoj!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0