Sommaren börjar

Nu har jag blivit färdig med skolan. Sista redovisningen gjord. Sista inlämningen inlämnad. Allting klart. Väntar bara på betyget på inlämningnen så är mitt första år på högskolan klart sedan. Så skönt. Bara 3 kvar och sedan är jag klar. I slutet på min VFU period kände jag att hur jobbigt mitt yrkesval än är så är det detta jag ska hålla på med ett tag i framtiden. Känns bra. Vet några som upplevde det motsatta och därför kommer hoppa av utbildningen. Tur att man kan känna det så tidigt i alla fall. Men nu är det sommar.

Det kommer vara dåligt med uppdateringar på bloggen denna sommar. Dels för att jag haft ett mycket hektiskt halvår och mått riktigt pissigt till och från. Därför kommer första delen av sommaren handla om att vila upp sig och må bra. Leva gott och vara tacksam för livet. Sedan blir det ju massa resande, till Kiruna, till Örebro trakten, till hemmet och familjen. Bara umgås och ha det bra. Det roligaste med sommaren är ju att man kan hitta tid att umgås. Och detta å´ret ska det göras mer än tidigare. Så se upp alla nära och kära för här kommer jag!! Vi ses i sommarsverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0