Lång pluggdag

Idag hade vi redovisningar i skolan om fältstudier vi varit ute på skolor och gjort. Var nog en av de bättre redovisningstillfällen klassen haft på länge och tyvärr tror jag att det till största delen berodde på att vi var helklass. Den andra halvklassen verkar så mycket positivare och gladare. Ni vet, gräset är alltid grönare på andra sidan...
 
Resten av dagen har jag spenderat med att plugga, först med lite goda vänner och sedan ensam i mitt hem. Blev en lång dag och nu är jag helt slut. Äntligen har dock en lång nedåtgående spiral av negativa tankar lättat och sakta börjar färden uppåt. Alltid lika skönt när en sådan period är över...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0