Proud to be me

Idag på gymmet blev jag väldit stolt över mina framsteg den här terminen. Mitt mål var att klara av en halv mil på crosstrainern utan att behöva använda astmamedicinen. 30 minuter på crosstrainern senare har jag tagit mig 5 km och har inte haft mer puls än runt 165 ( Tilläggas bör att jag i början hade väldigt mycket högre puls än så efter bara 1-2 km). Återhämtningen gick också fort och jag är fett stolt över mig själv. Svårt att inte vara det. Jag har brottats med min ansträngningsastma i kombo med dålig kondis i 10 år och nu känns det gött att kunna träna utan att behöva ta medicin bara för att man ska röra lite på sig. Så hejja hejja alla ni där ute som har satt upp mål och som vill nå dem. Sjävl ska jag luta mig tillbaka och sätta upp nya mål för nästa termin.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0