Just the way you are

Den här helgen har jag min fina lillasyster på besök. Hon brukar komma när det är skollov, hon går ju fortfarande på gymnasiet så är ju svårt att få ihop syskonmys annars. Så nu ligger hon och sover i soffan och jag sitter och vet att jag borde skriva på VFU-uppgifter eller hemtentan i Ledarskap, organisation och kön kursen. Men det är skönt att bara sitta och mysa i vetskapen om att den lilla är här. Jag är så tacksam att jag har syskon som älskar mig och försöker förstå mig på den nivå där jag är. Det är skönt att ha det stödet någonstans för det är inte många människor som kan eller ens försöker förstå.
 
Det roliga med mina syskon är ju att om vi inte hade varit syskon hade vi antagilgen inte alls gillat varandra eller umgåtts. Vi hade dömt varandra på ytan och inte gett varandra en ärlig chans. Men nu är vi syskon och har liksom vant oss vid varandras olikheter redan från start. Jag menar inte att vi är extrem tighta men mina syskon är som bästa vänner och det är skönt att veta att en har folk runt sig som en kan säga vad en vill till och de kommer bli arga men de kommer inte sluta älska en. Syskon kärlek är fina grejer det.
 
 

Kommentarer

Postat av: mor

Jag älskar er villkorslöst. Jag kan gå genom eld för er <3

2014-02-15 @ 09:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0