Happy birthday

Idag har det varit kalas för hela slanten och inte vilket kalas som helst utan 1års kalas. Så mysigt och skoj att få följa en liten parvel från det att han föds till ettårsdagen. Det händerså himla mycket det där första året. Snart kan parveln gå och prata vilket är helt otroligt. Jag har inte varit på 1års kalas som jag minns förut heller så bara det var ju en upplevelse. Mycket kakor och trevligt samtal var det. Sockerchocken var ett faktum och nu har jag helt kraschlandat och behöver sova i ett år känns det som. Men det var helt värt det.
 
Imorgon är det kursstart och träning för hela slanten. Hoppas att denna kurs blir bättre och att den ligger på en sådandär skoj utmanade nivå så att en faktist lär sig något.
 
Nu ska jag återgå till handbllsmatchen. Hoppas Sveriges ledning håller sig genom andra halvlek också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0