2010-08-21

Idag tog jag tag i ett av mina största problem inför min flytt. Min garderob. Jag är en av de där tjejerna som absolut inte har något i sin garderob utan ser till att ha samma storlek som sin lillasyster och sin mamma så man praktiskt nog kan låna kläder vid behov. Nu ska jag ju då flytta 40 mil söderut vilket innebär att jag måste skaffa mig egna kläder. Så mor min och jag begav oss till Jönköping och A6 för att shoppa. Hem kom jag med två par jeans från carlings, en vit basic topp från BikBok, en svart basic topp, en tunika och trosor och strumpor från Lindex och en klänning från Flash. Älskar att vara tjej eftersom tjejkläder är billigare än killkläder och jag är ganska snål. Hela kalaset idag gick på 1432 kronor vilket är ganska bra för så mycket plagg.


Här är ett par av jeansen och tunikan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0