2010-08-22

Vilken produktiv dag jag haft idag....inte. Har tvättat cirka 7 maskiner tvätt idag och packat alldeles för mycket i min resväska eftersom jag helst vill ha med allla kläder för att kunna välja och vraka mina två första skåne veckor. Helt sjukt. Och vi, delar av familjen och jag, var hos farmor och hämtade en bäddsoffa till mor och lite grejer jag haft stående där. Nu är jag uppe i 17 bananlådor, 3 pappkassar, 2 plast lådor, någon övrig låda och en massa löst som ska med i flytten. Till saken hör ju att även den blivande sambon har saker nerpackade. Vi kommer inte få plats själva i den nya lägenheten.

Tänkte visa lite vad för möbler vi köpt. Det mesta är IKEA saker så jag hämtade lite bilder från deras hemsida eftersom våra egna exemplar är isärskruvade på äkta IKEA vis.



Vårat köksbord ur serien Bjurstad med praktiska utdragsskivor. Vi sattsar mest på svarta/mörka möbler eftersom de är lättare att köpa färgglada detaljer till och byta om man känner för det.

Köksstolarna är stolen Martin :).


Den enda möbel som inte är svart är det tänkta soffbordet som vi valde ur Lack serien.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0