2010-08-22

Godmorgon världen!

Idag ska jag tvätta hela dagen, förutom en kort tripp då vi ska åka ut till farmor för att hälsa på och hämta en bäddsoffa. Jag har börjat packa lite inför tisdagens flytt ner till Skåne och insett att jag antagligen inte kan ta med allt jag vill ha med om jag även vill kunna stänga väskan. Detta är lite problematiskt men jag får väl packa om så fort jag tvättat färdigt och sålla bort det som jag inte absolut nödvändigtvis måste ha med.

Igår kväll var jag på en underbar konsert i Tidaholms kyrka med systrarna Gergana Andersson och Asya Miteva. De spelade fyrhändigt piano. Mest klassikmusik men även lite andra stycken. De är sjukt duktiga de där bulgariska systrarna och det var en skön avslutning på shopping dagen.
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0