2010-08-23

Nu närmar sig verkligen morgondagen med stormsteg. Det enda som fortfarande är uppackat på mitt rum är min dator, mina krukväxter och sängen som jag ska skruva isär ikväll. Min resväska gick igen med nöd och näppe, jag satte mig på knä på den och hoppade lite för att få igen den. Satsade verkligen på att få med så mycket som möjligt.



De väskor jag ska bära imorgon. En hand ledig till kudden är det beräknat att jag ska ha.



Som sagt så gick det med nöd och näppe. Här kan man se lite av innehållet i väskan...



Idag har jag hunnit bocka av det mesta på min att-göra-lista redan. Jag har gjort pankakssmet så lillasyster ska få pankkakor när hon kommer hem efter första dagen i åttan och jag har tvättat bilen lite snabb eftersom den ska besiktigas på onsdag. Jag var hos mormor och morfar och fikade och jag har köpt linsvätska för ett tag framöver. Känns som om jag är redo för mitt stora äventyr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0