2010-08-25

Nu väntar snart sängen igen. Man blir så trött av allt nytt som händer. Var en snabbis på en fest som inte var skit kul men det är ändå alltid roligt att komma ut och träffa folk. Tyvärr började festen kl 20.00 och i Slummen, där jag bor (mitt internat kallas så ;p), så kollar vi troget på Fångarna på Fortet kl. 20.00 - 21.30. Självklart med vissa undantag för svikare och annat drägg ;p. Nä, men vi är iallafall ett troget gäng. Så när vi kom till festen verkade den nästan slut så vi gick hem igen.

Internatträffen vi hade förut var inte nått särskilt. Vi fick reda på reglerna för internatet och vi gjorde en lista över vem som ska ta ut soperna och hålla ett extra öga i köket. Nästa vecka är min vecka eftersom jag flyttar sedan. Jag gjorde även en utflykt till Bo Ohlssons som nu är min nya favorit affär. Helt galet stort var det och galet med grejer. Mitt mission där var att köpa tandkräm eftersom jag glömde det igår och därför inte kunnat borsta tänderna ordentligt... Mycket jobbigt.

Jag hittade ett as snyggt hus när jag var ute och vandrade.


Min efterlängtade tandkräm :D


Nu är det dock sängen som kallar. Godnatt allesammans.
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0