2010-08-28

Så igår var en tankeväckande dag. Vi hade mycket diskussioner i klassrummet rörande vå utbildning och jag är just nu inte säker på om det kommer bli som jag vill eller något jag tänkt mig. Jag kan berätta mer när jag vet hur det kommer bli. Ska iallafall ståpå mig och kräva det jag vill ha ut av utbildningen.

Igår var även dagen då Jag, Tina och Andrea begav oss till Malmö för festival. Jag säger bara Skövdes matfestival släng dig i väggen. Vi hade jättekul och vi kollade på en killa som heter Emil Jensen som var skit bra. Atmosfären i Malmö var underbar och humöret var på topp.

Här kommer lite bilder från en av alla konstverksutställningar.


Vi hittade även den här snubben

Kommentarer

Postat av: T

Det är lite så malmö är, fast inte alltid så mycket folk :-)

2010-08-28 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0