2010-12-31

Det här bloggandet har sköts dåligt, riktigt dåligt nu i jul. Känns som om jag haft en massa annat för mig som har haft högre prio. Typ umgås med familj och vänner för att hinna säga hej då och sånt innan jag drar till Indien. Är ju bara typ fem sex dagar kvar så det börjar kännas pirrigt. Tror att jag fått fixat allt och ett rejält resekapital fick man i julklapp också så kommer ha råd med första månaden på resan också vilket känns bra :).

Julen bjöd på många härligheter. Mysigast var att sambon beslöt att komma till min familj och fira julafton med oss på kvällen. Annars var jul som vanligt. Galen, rolig, jäktig och underbar.

Idag ska det nya året firas in. Blir samma upplägg som förra året med middag och fest hos Jonas kompisar. De tog oss under sina vingar eftersom vi i vanlig prdning började fundera på våra nyårsplaner för typ 2-3 dagar sedan. Nu är allt bestämt iallafall så det kommer bli bra.

Imorgon tänkte jag mest slappa och återhämta mig. Räknar inte med bakfylla men en viss dagenefter slöhet brukar ju infinna sig. Tänkte försöka övertala han den där att hänga med på en promenad bort till kyrkogården och säga gott nytt år till pappsen. Annrs blir det vila inför söndagens kalas. Då fyller lilla mor 46år.

Ja, men nu får vi väl se om jag hinner skriva nått mer innan jag reser iväg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0