2010-11-08

Gud vad jag längtar till julen i år. Vill pynta, baka och stöka. Köpa julklappar och ät massa mat. Verkar dock inte bara vara jag som läääängtar sjukt mycket i år. Så till alla er julsaknare där ute kan jag tippsa om en riktigt bra och rolig julblogg, sannaschristmas.blogg.se . Helt klart en hjälp för att hitta rätt stämning.

Igår tog julsaknaden överhanden så jag och sambon, mest jag, beslöt att vi skulle skriva en lista med allt vi vill baka till jul. Lite knepigt kanske eftersom vi åker hem till våra föräldrar ett par dagar innan jul och sedan återvänder sambon efter typ 2 veckor och jag efter typ 3 månader. Men vi beslöt att adventsbak kanske blir våran grej. Listan blev tyvärr 12 punkter lång vilket inte riktigt passar studentplånboken men vi tänkte banta ner de 10 godissorterna till 3 eller 4 och så där. Så vi ska nog få bukt med julen i år också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0