2010-11-11

Är nyss hemkommen från skolans Mårtensafton där det bjöds på musik (arabisk) och mat och dryck. Varmrätt bestående av gås, eller kikärtsbiffar beroende på preferens och efterrätt i form av äpplekaka. Förrätten var, för de modiga, svart sopp, som är soppa på blod med bitar av något i som jag tror var gåslever i detta fallet. Den bästa beskrivningen av soppan kom min lärare med; "Det luktar som pepparkaka och bilolycka". Kan meddela att jag inte var modig utan åt sparrissoppa istället. Mycket beroende på endel bilder Torvald visade igår på getoffrande. Inte mysigt.

Mer nytt är att vi nu mera kommer bli bara tre stycken i klassen från och med nästa vecka. Jag hoppas Ronjis får det bra och att vi ses i Indien :). Lite sorgligt är det dock för oss andra.

Nu ska jag försöka samtala med min sambo som är djupt försjunken i nått grafisktarbete, tror att det ska bli en kalender. Inte helt lätt att kontakta den mannen när han arbetar...Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0