2010-10-04

Helt galet!

Insåg just att jag åker till St. Petersburg om 9 dagar lite drygt. Vet inte ens om jag nämnt här att jag skulle åka, har ju självklart vetat om det längre men har liksom tänkt att det är ju så långt bort så det behöver man inte tänka på. Idag har vi dock fixat de sista papprena till visum ansökan. Så nu är det bara att vänta och se. Ska bli riktigt roligt och det enda jag verkligen måste göra innan resan är att växla pengar så jag har i rätt valuta. Skönt att det bara är en vecka så behöver man förhoppningsvis inte använda kortet eftersom det är dyrt.

Ska ju även resa till Indien om dryga tre månader. Där ska jag dock befinna mig i 12 veckor vilket gör att jag måste ha ett bättre kort än det jag har. Tänkte kolla upp Ica-Banken lite noggrannare inför den resan, har hört att de ska vara bra om man ska resa utomlands. Typ ingen avgift vid uttag vilket är bra. Men det ska jag ta tag i efter Petersburg.

Btw, är borta 14-21 oktober, försök INTE ringa mig då. Kostar tydligen 20kr/min både för er och mig. Inte kul.
Caio

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0