2010-10-05

Hur duktig är jag? Jag menar på en skala... Idag fick vi nämligen tid för att arbeta med ett fritt ämne inom sydasien och sedan åkte läraren hem för han mådde inge bra. Jag tog då på mig skorna och gick hem, satte mig vid datorn och ca 1,5 timmar senare tittar jag upp och inser att jag nog kan sluta för idag nu ;p. Fick ihop en början till en powerpointpressentation. Tänkte prova en sådan, har aldrig redovisat med en sån. Så nu behöver jag göra typ en bild om dagen tills redovisningen nästa onsdag.

Till på köpet slutade inte min duktighet där. Just nu har jag nämligen världens minsta deg på jäsning. Vi hade nämligen lite jäst kvar sen pirogbaket i helgen så lite lite nybakt bröd får det bli till kvällsmat :). Nu ska jag inte göra mer duktiga saker idag förutom en liten promenad med sambon senare.
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0