2010-10-08

Time for party. Vet inte vad det är med min folkis och tema-fester. So far har vi haft en asien-kväll, ett afrika-party samtidigt som det pågick en pirat-fest i rummet intill. Iafton är det dock historia tema. Väldigt fritt och brett tema så självklart tar jag tillfället i akt och klär ut mig till ninja. Visst skulle jag kunna vara något historiskt men Teen age mutant ninja turtles är också en historia, dock en påhittad men ändå. Så jag ska vara en av de elaka, svarta, ninjorna ur den historien. Är sjukt taggad. Har övat på att knyta t-shirten rätt så det ser ut som en ninja mask och jag har raidat garderoben på det tajtaste, svartaste kläderna jag kunde hitta. Det här blir nog sjukt kul :).

Annars händer inte så mycket just nu. Visumen till ryssland är tydligen klara och finns på skolan på onsdag så det passar ju bra eftersom vi åker på torsdag. Imorgon ska jag in till Lund på något nördigt konvent och skratta åt min syster och hennes kompisar. Ska bli kul att träffa henne, synd bara att jag måste gå på konvent för att få göra det. Förhoppningsvis blir det dock roligt. Imorgon kväll blir det ännu nördigare när det är dags för star wars maraton. Så, som sagt, inte mycket ;p.
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0