2010-09-05

Shit vad tiden går. Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade här. Ber så hemskt myclet om ursäkt.

Jag har verkligen haft fullt upp de här senaste dagarna med flytt till den nya lägenheten och massa sånt. Lägenheten var ju inte tipp-topp städad när jag kom hit i onsdags men efter lite krångel med vaktis så fick vi det lite fräshare iallafall. Sen var det strul som alltid när man ska flytta men nu är vi här och på plats. Hela dagen har gått åt till att packa upp och skruva möbler. Nu är det bara tv-bänken kvar så har allt kommit upp sedan. Har dock ingen TV och ingen plats för alla grejer än men det löser sig.

Jag lovar att bjuda på lite bilder från flytten igår samt något litet från idag lite senare, antagligen tidigast imorgon. Nu måste jag montera duschdrapperiet.
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0