2010-09-12

Ojojoj vad jag har varit dålig på att uppdatera här. Måste försöka ta tag i det igen. Men jag har varit upptagen med både det ena och det andra.

Just nu har sambon just kommit hem med två kassar med hemliga ingredienser till någon hemlig maträtt som han ska storkoka till mig i eftermiddag. Mycket gott tror jag det kommer bli. Förövrigt så börjar vi komma i ordning bra här i Tomelilla trots att vi inte fått något förråd. Vi har gjort i ordning ett vardagsrum där vi fått upp det viktigaste som soffa, soffbord, tv-bänk och en nyinköpt  TV. Helt okej blev det. Har dock svårt att se hur det kommer se ut när vi blir helt klara eftersom alla tomma lådor står överallt tills vaktmästarn har fått tummen ur och skaffat ett förråd till oss. Iband blir man så trött på folk som inte gör sina jobb ordentligt.

Här kommer lite bilder på vardagsrummet!


Och på min bananlådebokhylla


Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0