2010-09-17

Då har man varit stor och varit och röstat idag då. Detta är både en rättighet och skylldighet jag inte ville missa. Eftersom jag dock befinner mig 40 mil från min vallokal så var jag tvungen att förtidsrösta. Kan ju inte pendla 5 timmar för att rösta på "rätt" dag kanske.

De senaste dagarna har varit ganska lugna. Hade tacco-kväll på skolan igår och idag är det fredagsmys med pojkvännen som gäller. Han är så söt mot mig idag när jag har ont i lederna så jag mest ligger i soffan och njuter av att vara ompysslad. Resten av helgen får jag dock klara mig själv. Har dock plannerat in bak av kladdkaka och mys i lägenheten. På att göra listan står även fixa kort till visumansökan och inhandlande av gummistövlar, plåster och blodsockerhöjande proviant. Ska nämligen på vandring och camping utflykt måndag-tisdag nästa vecka. Wish me luck!

Kommentarer

Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-09-17 @ 20:44:29
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0