2011-04-05

Då var man i Sverige igen sedan ett par dagar. Så himla skönt att vara hemma igen. Har saknat min familj så mycket. Synd bara att Sambon var tvungen att åka hem till Skåne eftersom han går i skolan. I övermorgon följer jag dock efter. Men just nu ägnar jag mig åt arbetssökande och umgänge med migsjälv och familjen.

Resan hem gick bra men var lång. Satt på flygplan i lite mer än 10 timmar och väl på Arlanda var det bara att vila lite innan det var dags att ta tåget hem. 2 timmar tåg och en trött Anna är ingen bra combo. somnade och hade inte ställt nått larm så höll på att missa stationen. Kom ju dock av och där stod en familj och väntade. Kändes toppen. Ett annat lite jobbigt problem som uppstod under hemresedagen var att min ryggsäck dog. Hade ju inte förväntat mig jätte mycket av en rygga som jag köpt för 200kr men att botten skulle spricka på flygplatsen innan det var dags att checka in hade jag inte trott. Jag var dock förbered och hade silvertejpen till hands. Väskan klarade sig till Arlanda där Lisas föräldrar stod som räddande änglar och lät mig låna en av deras reseväskor. Underbart!!

Nu har jag ju då varit hemma ett par dar och det känns ganska skumt. Allt är som det alltid varit så jag känner det nästan som om jag inte varit borta och ändå har det gått 12 veckor. Blir knepig känsla av det där.

Nu ska jag umgås lite med min syster som är här för att träffa mig ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0