2011-04-15

Har nu spenderat hela dagen i bilen på väg mellan Tomelilla och Hångsdala. Var framme vid typ 15 och vid 18 är det dags att sätta sig i bilen igen och köra in till skövde för att gå på musikgymnasiets storprojekt, let me entertain you. Ser verkligen fram emot det och har extremt höga förväntningar. Musikgymnasiet brukar ju dock leverera så jag antar att mina förväntningar är rimliga :).

Nu är min sista lediga vecka snart igång. Har ju påsklov från och med Måndag och sedan är det min första arbetsdag måndagen efter det och på tisdagen börjar skolan igen. Ska bli skönt med lite rutin igen och så kommer ju Afrikaklassen tillbaka så då blir skolstarten verkligen något att se fram emot.

Lediga veckan nu då, har massa planerat men ändå inte. Ska vara här i Hångsdala nu i helgen till på söndag, för då ska jag gå på avslutning av pyttedans som min syssling gått på. På måndagen ska jag hänga hemma, kanske besöka ungdomsmotagningen, upptäckte att mina p-piller håller på att ta slut. Brukar vara väldigt noga med sådant men skyller på 12 veckors resande ;p. Tisdagen bjuder på frisyr- och hårfärgsbyte och sedan ska jag hem till MOA!!! som jag saknat den knäppgöken. Onsdagen ska jag träffa en tokig männsika till, Ellen, och på torsdagen blir det middag och dans i Skövde. Hoppas även kunna lura med sambon på middag hemma hos mormor på påskafton, hennes jansonsfrestelse är oslagbar! Sen på söndagen bär det ju av hem igen. Kommer nog bli en bra vecka det här :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0