2011-04-18

Måndag igen då, sista helt lediga sådanna på ett tag. Känns skönt att ledigheten börjar gå mot sitt slut. Blir så rastlös av att vara ledig länge.

Idag har jag bara ett besök på ungdomsmottagningen inplanerat. Har redan sopat gargeuppfarten nämligen så efter det har jag inte direkt något att göra. Lillstrumpa försvann precis till en kompis så ensam är jag också. Ingen kommer hem förns vid 17.

Tänkte även kolla upp lite med bostadsmöjligheter inför flytten i Augusti. Ska ju antagligen blli särbo igen på grund av att vi vill plugga på olika orter. Jag vet ju dock inte vart jag kommer komma in. Har sökt Grundlärarprogrammet, Förskoleklass och grundskolans årskuss 1-3 på Karlstads universitet i första hand. I andra hand sökte jag samma linje fast i Göteborg och i tredjehand Borås. Kommer jag inte in i Karlstad blir jag alltså iallafall sambo. Jonas har ju nämligen sökt, och kommit in på HDK i Göteborg så där kommer ju han hålla till de närmsta 3 åren. Känns ju bra att man vet var man har honom. Jag kom dock fram till att jag kan inte söka någon bostad, eller ens anmäla intresse innan jag fått antagninsbeskedet vilket kommer i mitten på Juli. Alltså inte mycket att bråka om där utan det är bara att vänta. Suck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0