2011-04-19

Moa, moa, moa. Hela min dag har varit Moa. Min Moa. En helt underbar männsika som bara är sådär glad, öppen och ärlig så att man bara måste tycka om henne lite grann. Vi har verkligen inte gjort nått vettigt, pratat skit och umgåtts. Dansat till Byggar Bobs Big fish little fish och Dannys In the club. Varit ute och lekt med hundarna. Mysig dag! Saknar Moa massa när jag är nere i skåne så är alltid toppen att kunna träffa henne såhär.

Klippt mig och färgat håret har jag gjort idag med. Snyggt blev det :)

Kommentarer

Postat av: Annas Moa:)

Underbara älskade du! tycker massa om dig och saknar dig sjuukt mycket när du är nere i Skåneland<3

2011-04-19 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0