2011-04-22

Trött och lite dagen efter slö. Hade en kul kväll igår helt enkelt. Glömde dock dricka ordentligt med vatten så vaknade med huvudvärk. Efter ett par alvedon och en dos resorb var jag dock tillbaka i gängorna. Får även nästan alltid kraving på ostbågar så här dagen efter men på grund av att jag vid otaliga tilfällen under gårdagen stämplad av stilettklackar så hade jag så superont i fötterna och orkade inte gå fram till stan. SysterYster var dock super snäll och skjutsade mig fram till stan så jag fick mina ostbågar. :)

Gårdagen då. Började ju på Benidorm med middag. Käkade kyckling  med tzatsiki och klyftpotatis. Så himla gott. Jag rekomenderar det varmt. Sedan gick vi vidare för att dansa till Elisa´s. Jag dansade de flesta av danserna och var trött i fötterna efter det också. Hade verkligen kul för trots att killarna jag dansade med kanske inte var de bästa dansarna så kompenserade de med extremt roliga och helt galna vändor. För mig, som inte heller dansar så himla bra, är det viktigare med humor i dansen än med absolut taktfasthet. Hade verkligen en toppen kväll där.7

Efter två vändor Elisa´s och en vända Zekes bestämde vi oss dock för att det var dags att ta kvällen till nästa ställe. Och trots att kön var mila-lång så satsade vi hårt på att komma in på Husaren. En efter en droppade våra kamrater av och efter en halvtimme kom jag, Jonas, Pierre och Olivia in på ett extremt packat dansgolv. Var lite sardin i burk känsla men vi hade ganska skoj ändå när vi trängdes med alla andra svettiga människor.

Vi stannade tills stället stängde och trots att kvällen kanske inte blev som jag förväntat mig så hade jag väldigt kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0