2011-04-24

Sista dagen hemma hos föräldrarna. Idag ska vi äntligen åka hem. det är verkligen inte så att jag inte gillar mina föräldrar och inte vill hälsa på dem men just nu känns det som om jag inte varit hemma på evigheter. Det har jag ju knappt heller när man tänker efter. En vecka sen strax innan jul är ju ganska lite. Så längtar verkligen.

Mer saker jag ser fram emot är att träffa alla kompisar i nästa vecka. Ska bli kul att ses och få höra vad alla haft för sig. Ser även fram emot sommarens planer. Ska gå på The Ark och Håkan Hellström i Helsingborg i augusti. Min första riktiga popkonsert tror jag. Ska bli fett skoj. Vill även komma igång och jobba och jag vill verkligen komma in på högskolan så jag kan börja med nästa kapitel snart. Jag fyller ju även 20 snart vilket är något att se fram emot. Så himla mycket att se fram emot :D.

Har även snackat lite emd sambon om bloggdesign så det kanske kommer så småningom. Bearbetningen av resebilderna går segt, men de kommer också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0