2011-04-27

Det här har varit en dag om blommor. Mest krukor. Vi planterade ju om lite blommor här härromdagen och nu behöver vi nya ytterkrukor. Idag har vi fixat en av tre, det blev en cylindrig svart från Bo-Ohlssons. Hittade även en turkos på ICA men som nog är för liten för blomman, snyft. Ville så gärna ha den turkosa i sovrummet. Skulle varit så fint. Just nu får den blomman stå i en blank, vit kruka, jag hatar blanka, vita krukor. Suck! Hoppas vi kan hitta ett alternativ snart.

Idag har varit en skön dag förövrigt. Både jag och Jonas har varit lediga. På eftermiddagen knallade vi upp till Slummen för att kolla på Bollywoodfilm. Väl där insåg vi att de inte har någon DVD så vi gick tillbaka hem och kollade på den istället. En nästan tre timmar lång film. Om Shanti Om hette den och den hade visst underhållningsvärde, var inte den bästa film jag sett men den fyllde sitt syfte om syftet är att fördriva tid på ett relativt trevligt sätt.


Just nu ligger jag i soffan och våndas över att jag ska bege mig ner i källaren för att kolla om tvättmaskinen är klar, den har ju bara varit igång i tre timmar så jag har inga höga förväntningar. Suck! Hatar våra tvättmaskiner!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0