2011-08-12

Då var nog allt i ordning för flytten till Göteborg imorgon. Maten lagad och uppdelad i burkar i kylen. Godiset inköpt. Packningen packad. Bland-cdn utbränd. Grovplanering av tidsschema gjord. Bilen tankad. Däcken ska bara pumpas så tror jag att vi är redo att åka. Kommer bli en lång dag med många prövningar på psyket om jag känner mig och sambon rätt. Vi får väl försöka ha trevligt också. Jag ska nog dock behöva köra första gången med släp. Är lite orolig för detta men det ska nog gå bra. Kör Jonas bara tills vi kommer ut på motorvägen så ska jag nog klara av rakt fram. Ska ju inte köra så fort heller, 80 är ju den lagliga hastigheten för bil med släp, så jag kommer ju inte behöva köra om eller någonting. Om ni inte märker det så blev det här visst ett pepp-inlägg till mig själv. Kan behövas ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0