Regnet faller

Inte käns det som om det är slutet jag december när regnet bara öser ner. Kan lova att jag legat inne hela dagen och bara läst, något jag tänker fortsätta med resten av eftermiddagen också. Har under denna vecka snart tagit mig igenom två julklapps böcker. Den första var Spökflickan jag Torey Hayden. Den handlar om en lärare för barn i behov jag stöd och hennes arbete. I just denna bok kommer hon i kontakt med ett barn som blivit utsatt för övergrepp. Jag har läst boken förut men älskar ju böcker om sånna saker så den var trevlig (i brist på bättre ord) att läsa igen. Nu läser jag den tredje boken i Harry Potter serien för säkerliggen tionde gången. Fick två jag dem i julklapp vilket passar bra eftersom jag är löjligt fötjust i dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0