2011-01-14

Forsta tagresan i Indien var en upplevelse. Trodde det skulle vara varmt, svettigt, trangt, acklig lukt och fullt med folk och honor av nagan anledning. Sa var inte fallet. Vi hade oppna fonster nar det avr varmt sa det blev svalt, vi hade gott om plats och lugna reskompanioner. Allt var frid och frojd. Det enda som var jobbigt var att satena var harda. Tag underhallningen bestod av att mannen mitt emot sjong bollywoodlatar titt som tatt. Mysigt. Mest spannande upplevelsen var att ga pa min forsta hal-i-galvet toa. Det var en spannande och lite jobbig upplevelse pa ett tag. Blev ganska skumpigt och svart att sikta om ni forstar vad jag menar.

Nu har vi aven spenderat tva dagar i Goa. Har ar det underbart, varmt och skont. Lite for anpassat for romantik sa saknar min sambo en del men vi far aka hit en annan gang. Anvander Andrea som substitut. Till exempel tog vi en romantisk manskensprommenad bara hon och jag igar kvall. Var jatte mysigt. Annars har vi mest badat och slappat nar vi varit har. Ganska nice. De har sjukt mycket kor har. Pa hela stranden. Och skabbiga hundar.

Imorgon ska vi ta taget till Trivandrum. Tar ca 22timmar verkar det som. Ska bli intressant.

Kommentarer

Postat av: Theosarah

Big tnks for interesting and useful site!

2011-07-20 @ 10:27:36
URL: http://theosarah.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0