2011-07-01

Första Juli har varit en dag i trötthetens tecken. Jag sov dåligt i natt och drömde om att tömma skåp och krocka med bilar. Inte sammanhängande för fem öre men väldigt verkligt. När jag vaknade imorse var jag en kort stund helt övertygad om att jag backat på en Volvo och skulle bli tvungen att betala skadan. Sedan insåg jag att min Golf inte skulle varit helt oskadd om jag krickat på riktigt och därför måste jag ha drömt händelsen. Konstigt det där med drömmar.

Den dåliga sömnen har lett till att jag varit väldigt trött idag så när jag kom hem från jobbet sov jag i 10-20 minuter. Var skönt och välbehövligt eftersom jag måste vara vaken ikväll och hjälpa till lite till på jobbet. Två middagar ska vi servera så det blir nog full rulle.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0