2011-07-02

Är så himla trött just nu. Vet inte vad det är med mig. Har nu två dagar i rad sovit ca 20 minuter efter att jga kommit hem från jobbet utan att må dåligt efteråt. Jag brukar känna mig alldeles eländig när jag sovit mitt på dagen längre än 5 minuter. Så har det inte varit dessa två dagar. I vanliga fall tyder det på att jag är sjuk men det är jag inte nu vad jag vet. Är väl bara utmattad. Har inte sovit så bra. Har varit mycket på känsllofronten den här veckan. Hoppas på en lugnare vecka som kommer.

Idag har jag gjort min sjätte arbetsdag för denna period. Kommer bli så att jag jobbar 12 dagar för att sedan vara ledig två. Är ju bara 2,5-4h per dag så det är ju inte så blodigt med 12 dagar i rad. Känns bra faktiskt.

Har inte så mycket att säga just nu. Har som sagt ägnat mina senaste dagar åt att jobba, sova, läsa, äta, sova för att sedan upprepa prosseduren nästkommande dag. Käns till och med skönt att vi har ahft det muligt och regningt idag så jag slipper känna att jag vill/borde vara ute när jag innerst inne helst vill skrutta runt i pyjamasbyxor och vila. Kanske faktiskt håller på att bli sjuk trots allt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0