2011-07-03

Sista arbetsdagen för den här veckan är avklarad och nu är det bara sju veckor kvar av jobb, Tomelilla och antagligen även samboskapet. Tråkigt är det. Men jag har ju varit peppad på framtiden ganska länge nu och ska bli skönt att se vad den har att erbjuda. Att vi flyttar isär är ju inte heller säkert. Beror ju på om/var jag kommer in. Blir det Karlstad som jag helst vill så får vi lösa ett förhållande på distans igen men blir det Göteborg eller Borås blir det att bo ihop. I alla fall ett tag till. Kan inte bo två i den ettan Jonas fått tag på, eller kan kan vi väl men det blir svårt. Så kommer jag in i Borås kanske jag letar upp något eget där eller så blir det till att leta efter något större i Göteborg. Men som sagt så hålls tummarna för att Karlstad blir min nästa hemstad trots det negativa det för med sig. Är ju trots allt bara 20 och kan inte låte kärleken helt ta över livet även om jag bra gärna skulle vilja ibland. Nä, än har jag rätt att vara egoistisk och vilja följa mina drömmar. Frågan är om jag någonsin kommer sluta med det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0