2011-07-04

Nu är jag trött på riktigt. Inte den där trötheten jag känner hela tiden utan mer fysiskt. Har spenderat min arbetsdag med att dammsuga, moppa, försöka få bort hundhår från en filt samt putsa fönster. Lagom slitigt sådär och sen när jag kom hem var det bara att fortsätta. Men nu är toaletten ren och fin och sovrummet med. Är nöjd med mig själv och känns som att jag härmed har rätt att göra absolut ingenting resten av dagen. Feels nice to be me!

Håller även på att övertala/tjata på mina lillasyster att hon ska komma ner lite till Skåne utöver den veckan som hon och familjen kommer hit på semester. Saknar mina systrar och ser fram emot att ha storasyster här delar av en vecka i augusti! Hon kommer antagligen till och med att få vakta lägenheten när jag och Jonas beger oss till Sofiero slott för att se The Ark och Håkan Hellström. Ska bli så nice. Älskar sommar.

Om ni inte märker det så är jag väldigt uppåt idag. Bubblar sommarglädje i magen. Nu ska duschen besökas och sen kan slappandet börja :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0