2011-07-11

Idag har jag varit hos tandläkaren. Igår bestämde sig nämligen min ståltråd som jag har bakom tänderna efter att haft tandstälning sig för att hoppa loss. Inte mycket utan bara lite grann i ena änden så att tungan och fingrarna skulle bli köttiga sår. Ja, fingrarna också efter mina fruktlösa försök att böja till tråden så att den skulle sluta massakera min tunga. Insåg dock mig besegrad och bagav mig till tandläkaren i hopp om att de skulle plocka ut eländet. Detta var dock något som inte hände utan de limmade dit fanskapet ännu mer med en rejäl plastklick. Nu lär den sitta i minst 3 år till känns det som. SUCK! Bra sak med detta var dock att det inte kostade mig något extra eftersom jag duktigt betalar in 40kr varje månad för att ha frisktandvård. Är mycket nöjd med det beslutet efter en dag som denna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0